i u b e s c, p l e a c ă


îmi place când te joci în
părul meu, chiar dacă eu urăsc
asta din tot sufletul,
dar mâinile tale au ceva aparte,
îl alină, îl fac să nu mai fie atât de săl-
ba-tic.

asta faci și cu sufletul meu.
îl calmezi. (aproape) tot timpul.
uneori mă faci să vreau să-ți strâng
gâtul atât de tare încât plămâinii
tăi să-și dorească aer
și eu să nu le dau.
și nu pentru că sunt rea,
ci pentru că t e i u b e s c
prea m u l t.

te-am lăsat acolo, deasupra inimii
mele și îi dai târcoale neîncetat.
de ce naiba nu pleci odată?
pentru totdeauna. să fii dus. de t o t.
să nu te mai am, să nu te mai vreau, să nu te mai
i u b e s c

Lasă un răspuns

