(re)-vedere-(re)-venire


N-am mai scris de mult timp. Îmi e dor.

M-am schimbat. Nu mai beau o cafea pe zi, beau 3; nu mai aștept 20 de mesaje de la tine, aștept unul și bun. Nu mai pot să scriu, îmi re-citesc câte un monolog vechi și nu mă recunosc.

S-au întâmplat multe în viața mea și nu le pot pune în balanță, nici măcar într-un bilanț. Nu știu, o să le iau pe rând.

___________________________________________________________________________

Iubesc atâââââât de tare încât mă doare sternul și câteodată clavicula. Rămân fără aer de atâta iubire și nu mai există Oxigen, deloc…

____________________________________________________________________________

Fumez prea mult. Atât de mult încât, la un punct, nu-mi mai face plăcere. Beau prea mult, atât de mult încât nu mai știu dacă ai râs și tu când ne-am văzut sau am doar eu impresia.

___________________________________________________________________________

Noi nu am avut niciodată nevoie de o piesă a noastră,
pentru că noi făceam muzica.

mi-e frică să-mi pun tricoul cu sasha la spălat,
încă miroase a parfumul tău aproape-dulceag. și părul
meu la fel. Și fruntea-mi arde încă de la buzele tale și
buzele mele încă simt gustul gâtului tău.

te-am lăsat să-ți urli dragostea în văzul tuturor și
să-ți bag pula în tot ce am fost și vom fi,
te-am lăsat să-ți bagi mâna-n părul meu și să te mai joci
puțin-puțin cu el – știi că nu-mi place; și să-ți apropii buzele de ale mele
atât de tare încât să-ți simt respirația în gură. avea gust a iarbă și a bere.
– mi-a fost dor. tare. te-am simțit, mirosit, gustat – toate în 10 minute și doze mici.

m-am jucat cu barba ta, care-i mai mare decât îmi puteam imagina vreodată.
ți-am admirat buzele în lumina reflectoarelor și te-am rugat de atâââââââât de
multe ori să nu te mai joci cu limba pe ele în preajma mea. Îmi venea sa mor să te
sărut. măcar o dată – ultimă – sau nu. doar să fie. să mă mai bucur puțin.

îți râdeau ochii de atâta dor și dragoste și simțeam cum îți bate inima până-n pieptul
meu. și a mea bătea la fel de tare. te așa vreau.

mi-am luat la revedere, salut, pa, ceau. a trebuit. noroc că m-a tras prietenul tău de
rucsac de am mai stat 3 minute. am vrut doar să îți fac cu mâna, dar mă gândeam să mă
blindez cu încă o îmbrățișare, că zău dacă știu dacă mai pot rezista încă 2 ani.

mă iubești – te iubesc. asta am fost, suntem și vom fi. îndiferent de
stări, gânduri, ne-stări și ne-oameni. mereu.

– sper să nu vezi că am scris asta.

Lasă un răspuns

