l o s e x v e


te-am dezbrăcat de atâtea ori de secrete, dar azi
azi îmi era frică să te dezbrac de haine. îmi era frică
să-ți ating pielea de culoarea piersicii, îmi era frică
să-ți las urmele buzelor mele pe gâtul tău sau să-ți irit
sânii cu barba, chiar dacă știu că ți-ar fi plăcut.

m-am apropiat de tine și ți-am auzit suspinul,
ți-am sărutat apăsat buzele și l-am simțit în mine – suspinul.
tu nu ai (ne)voie să suspini, dă-mi-le toate mie.

m-am jucat puțin cu lobul urechii tale și am simțit cum
pielea ta de pe mâini îți joacă feste și te dă de gol.
voiai și tu asta. mi-am trecut limba peste el și ți-am respirat ușor
în ureche, iar sfârcurile tale voiau mai mult, mi-au atins pieptul în
fix secunda aceea și m-am apăsat mai tare de tine.

rochia aceea neagră pe care o purtai ți-a părăsit corpul și erai
îmbrăcată cu al meu. ți-am mușcat ușor sfârcurile și mijlocul tău s-a arcuit instinctiv.
abdomentul tău palpa sub mâna mea și mi-a fost atât de drag de el încât am coborât
să-l sărut. ți se mai vedea puțin cicatricea și știam că tu o urăști, dar am sărutat-o
pentru că eu iubesc tot ce ține de tine.
te-am scăldat în săruturi și buzele tale deja au început să vrea mai mult.
și eu voiam. am intrat în tine cu forța iubirii mele, oxitocina mi-a invadat creierul
iar inima ta a început să bată mai tare. o simțeam prin sânul tău stâng.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ah, su
fle
tul meu.

te-am iubit în fiecare secundă de tăcere și te-am adorat în fiecare minut de gemete.

Lasă un răspuns

