Final


Anul ăsta mi-a fost unul mai mult virtual. But it felt so damn real. Au venit așa, pe rând, în fel și chip. Unul dintre ei cu dor de mare, altul cu miros de cafea și muzică bună – de el mi-a plăcut cel mai mult  –  și altul cu un bagaj plin de minciuni și gânduri renascentiste.

A vrut și facultatea să intre-n viața mea. Cică termin la anu, teoretic vorbind. Sper. Am o temă tare interesantă la licență, da nu v-o zic. Și aș vrea să-mi fac și prezentarea-n Prezi, da sincer nu știu dacă merge pe computerele noastre vechi din facultă.

Măi, interesant 2015. Ia hai tu la puricat. M-ai făcut să zbor. La propriu și la figurat. Era să leșin în avionu ăla când am plecat în Irlanda, da a fost de la oboseală. Aveam peste 24 de ore nedormite și vreo 6 de drum parcurs cu mașina. Dar când m-am întors a fost demențial. Mi-am luat sincer puțină panică-n aeroport că nu îmi mai găseam bagajul și făceam pipi pe mine, da a fost ok, m-am descurcat. Da, asta-i expresia anului. M-am descurcat. Mă descurc. Mereu am făcut-o. Nu-i nevoie să mi-o zică nimeni, o știu, o văd, o simt. Sunt eu. Descurcăreață.

Și l-am văzut pe văru-mio. Au trecut, cât?, 3, poate 4 ani de când nu l-am văzut. Am fost atââââââââât de fericită, de nu-mi încape fericirea nici în 1000 de cărți. Și fetele, vai fetele, dulcele din această viața. Cât le pot iubi. Mi s-a rupt sufletul când am văzut-o pe Aless că plânge la plecare mea. Aș fi stat acolo, dar n-aș fi stat. Am aici oamenii mei, dar și ei sunt oamenii mei.

Și-acum, în vacanță, am venit acasă, la mami meu, și am făcut-o cu ojă pe unghii, că acum, la 47 de ani, a reușit și ea să nu-și mai roadă unghiile. Și avea mâinile atââât de îmbătrânite. Unde te duci, mamă? Te rog, stai, ia-o mai încet. I need you here.

Dragul meu drag, nu știu ce e cu el. E acolo undeva, prea puțin prezent, dar e, așa, câteodată, când își mai amintește că exist. Îmi zice iubire și încearcă să mă alinte, vrea să ne-o tragem, îmi face programul și eu cum nu mă țin de nici un plan…da.

2016; așa-mi plac numerele pare. Stai să fac un calcul să văd ce iese. 2+1+6=9. Tot impar. Nu cred că-i de mine. Dar scad un om din viața mea, să fie 8 și să iasă bine. Sau mă scad pe mine din viața lor și e perfect. Hai să vedem ce o să fie.

 

 

6 thoughts on “Final

Lasă un răspuns

