Cristine


N-am mai scris de foarte mult timp, pentru că a fost sesiunea și trebuie să-mi scriu lucrarea de licență. Vreau să scriu, mereu. M-am și apucat de ceva chiar, am vreo 3 pagini și chiar sper să ajung la un final și să fie fericit – din ambele puncte de vedere -. Momentan scriu la licență, am vreo două pagini de definiții despre ce înseamnă emoțiile, ce fac ele, cum ne controlează sau nu viața. încă nu am o părere, dar poate când termin o să revin cu una.

Cristina B. zicea astăzi către mine, printr-un comentariu la ea pe blog, că trebuie să public. Cealaltă Cristina pe care o cunosc, care e studentă la Psihologie în anul 3, îmi spune mereu că nimic nu trebuie, doar dacă…dacă vrei ceva. Cauză-efect, ceva de genul acesta. Eu acum ce să fac? :)) În fine, nu asta e ideea postului.

Nu scriu când sunt fericită, niciodată. Mereu a trebuit să mă deranjeze ceva, să mă supere, să mă frece la cap pentru a scrie. Astăzi nu. Nu sunt fericită, dar nici nu cred că-mi lipsește nimic; dar vreau mai mult, mereu vreau mai mult.

Și da, cel mai probabil o să public.

 

Lasă un răspuns

