Coffee


Iubesc să beau cafea, să o miros, să o gust, să mă trezească, să mă adoarmă, să orice. Dar ieri, ieri nu știu ce a fost cu mine. Mi-am făcut o cafea groaznică. Abia am putut să o beau. Nu știu de ce nu mi-a ieșit. Am făcut-o ca de obicei: 2 lingurițe jumate de cafea, 2 de zahăr și lapte cât cuprinde. Nici măcar nu a avut gust a cafea, doar a ceva apă care încearcă să fie cafea. Am băut-o până la urmă, că mă simțeam prost dacă o aruncam.

Astăzi în schimb, am băut trei cafele. Și mi-au ieșit. Bune rău. Am recuperat și ziua de ieri. Mi-am făcut bagaje, am învățat, m-am jucat puțin cu Sasha și am văzut și 20 de minute dintr-un film pe care cred că-l termin în seara asta.

Știi momentul ăla când simți că ai toată energia din lume, că poți face orice vrei și știi că o să-ți iasă, dar tu ești tot în fața laptopului cu o țigară în mână și nu știi ce să scrii/citești/vizionezi/asculți? Thats me right now. Așa că-am zis să scriu despre cafea, că-mi place tare mult și mă face să mă gândesc la momente faine.

Tu, ți-ai băut cafeaua azi?

Lasă un răspuns

