Eu n-am capul pe umeri, eu visez


Azi nu mi-am găsit identitatea, dar nici nu mi-am pierdut-o.

A venit Buggy la noi să-mi tundă vârfurile și mi-a și ras puțin din păr. Așa, și?

”Ai 21 de ani, ești cu capul pe umeri, de ce faci asta?”

Pentru că a fost instinctiv. Nu am gândit decizia asta. Buggy mi-a tuns frumos vârfurile, mi-a filat puțin părul și m-a întrebat dacă să-mi mai facă ceva.

RADE-MĂ

Având în vedere că se ruga de un an de zile de mine să facă chestia asta, a și luat mașina de tuns în mână fiindcă știa că este extrem de posibil să mă răzgândesc.

Mă tund o dată la două-trei săptămâni, nu am culoarea mea naturală în cap *aș vrea ceva mai portocaliu*, fumez, beau când am ocazia, citesc când îmi vine cheful, ascult muzică mereu, râd de câte ori pot și din aproape orice fiindcă iubesc să fac asta; acum am mai puțin păr și 3-4 linii în cap. Asta nu mă schimbă în absolut nici un fel. Creierul e tot acolo, în siguranță, poate chiar în creștere.

Mulțumesc că m-ai ascultat.

P.S. Și da, cam așa aș vrea culoarea, ca Hayley. :)

Lasă un răspuns

