încercare de lose it


Mai am 5 luni să vreo 15 zile de 21 de ani. Nu vreau să se termine cifra asta. E prea eu.

am văzut aseară un bliț venind din patul din fața mea oarecum și auzeam un glas care mă striga ”Rucsi….Rucsi”. într-un final, am ajuns la concluzia că da.

am văzut aseară niște ochi la care încă mă gândesc. da, erau albaștri, dar așa albastru nu am văzut de când sunt și am văzut mulți ochi de această culoare. e un tumblrboy, care-și aprinde țigara exact după ce se trezește, având o poziție mrr în pat. gata, tac.

am văzut aseară niște ochi închiși. tumblrboy a avut niște câteva away-from-reality moments, dar când ieșea din acestea și deschidea ochii, damn it… *am scris și o poezie despre el, dar nu o postez că poate o citește și se prinde*

p.s. o să încerc să scriu ceva mai coerent

 

Lasă un răspuns

