CMCAV sau cum sunt eu nebună


Mâine dimineață am examen la managementul proiectelor. E 00:24, 12 ianuarie. În 4 zile e ziua mea. Fac 21. Yey me. De 3 ani de zile fac tratament cu niște pastile albe, destul de mari, cu o concentrație de 500 de mg de acid valproic. Iau 2 pe zi, dimineața și seara. De 3 ani. În fiecare fucking zi. Nu știu încă când trebuie să mă opresc. Poate aflu luna următoare, ar trebui să merg la control, să-mi lipească niște electrozi de cap și să-mi verifice activitatea creierului. Teoretic nu ar trebui să fiu neadormită la ora asta, că nu am voie să-mi obosesc creierul. Teoretic sunt multe lucruri pe care nu am voie să le fac, teoretic.

Vreau ca aceste lucruri aberante pe care o să le scriu aici să aibă totuși o logică și nu știu unde-mi e începutul. Să vă zic de schizofrenie sau că am încercat să-mi tai venele neștiind că fac asta? Că vorbeam cu Moș-Crăciun sau cu Ic – cum l-a numit un vechi prieten de-al meu – sau că imprimanta vorbea cu mine? 

  • Un fragment dintr-o poate viitoare carte. POATE
2 thoughts on “CMCAV sau cum sunt eu nebună

Lasă un răspuns

