clepsidră


m-am trezit astăzi cu gândul să fiu o altă persoană. dar acest lucru nu se poate schimba peste noapte, nu?

Te-am visat. Ți-am deschis pieptul ca pe un dulăpior. Avea ușițe și, când le-am deschis, am văzut tot felul de lucruri catifelate în interiorul tău – ursuleți mici și animăluțe lînoase, tot felul de lucrușoare de-astea drăguțe.” 

ține mine: niciodată, dar niciodată să nu deschizi pieptul cuiva fără să te gândești să-l deschizi și pe al tău. nimic nu poate fi mai dureros decât o iubire neîmpărtășită.

zilele acestea mi-am dat seama de câteva lucruri. mi-am dat seama de adevărata valoare a oamenilor din jurul meu și mi-am dat seama că nici măcar eu nu sunt cine credeam că sunt. 

aș vrea ca viața mea să fie o clepsidră și să pot aranja cum vreau eu nisipul.

Imagine


Lasă un comentariu