tărâmul zânelor


ce rost are să-mi împovărez creierul cu integrale și derivate? eu trăiesc printre metafore…

depunerea de sentimente din sufletul meu a luat amploare în ultima vreme. scrumul țigării cade singur, iar cognacul din paharul meu adoarme. ochii tăi ca de chihlimbar îmi acoperă subconștientul…nimic nu te mai poate îndepărta acum.

când sunt cu tine parcă aș fi pe tărâmul zânelor, unde ceața și ploaia nu sunt prezente, unde micuțe zâne ne adoră iubirea, iar noi doi ne adorăm reciproc. acolo este locul nostru love, pe tărâmul zânelor.

4, 12, (x-1)’, …ce căutați în capul meu? vă rog, nu îi luați locul, el trebuie să fie aici.

stai liniștit dragule, nici o formulă, cifră sau persoană nu te ploate scoate din mintea și sufletul  meu.

Imagine


2 gânduri despre “tărâmul zânelor

Lasă un comentariu